Nyitólap > Játékok >

Versenylómágnás

Ebben a lóversenyszimulátorban 20 heted van arra, hogy sikerre vezesd versenyistállódat. Vásárolj lovakat, szerződtess zsokékat és nevezd őket futamokra!


Gépkönyv

Új játék megkezdéséhez kattints a "Play Game" gombra. Ha már játszottál a játékkal, akkor a legutóbb elmentett játékaid közül választhatsz, ha még nem, akkor a következő ablakban felhívják a figyelmedet arra a szomorú tényre, hogy nincs még pénzed. Ezen a "new game" gombra kattintással segíthetsz. Ekkor a megjelenő négy tehén közül válaszd ki azt, amelyiket lovadul szeretnél.

Új ló választásához segítség: Fitness: sportosság - minél kisebb, annél kövérebb a szarvasmarha, speed - sebesség, stamina - kitartás, jumps - mekkorát tud ugrani, attitude - viselkedés.

Ha megvan a kedvenc, kattints a "pick" gombra, majd a "confirm" gombbal megerősítheted a döntésed. Ezutn zsokét kell választanod, aztán edzőt a lovadhoz. Végül pedig tápot. Ha mindez megvan, szálláshelyet is válassz neki, majd lószállítót. Ha minden megvan, mehetsz versenyezni. Ezt a "goto the races" gombbal teheted meg.

Válassz a lehetséges versenyhelyszínek közül. Minél nehezebbet választessz, annál többet kereshetsz vele. A versenypályán fogadhatsz a lovakra, és megnézhetes az ellenfeleidet is.

A verseny előtt instruáld a zsokédat, mennyire próbáljon nyerni. Ha nagyon próbálkozik, nagyobb eséllyel fog bukni, ha csak kevéssé próbálkozik, akkor viszont a versenybírókkal gyűlhet meg a bajod. Ezek után indíthatod a versenyt. A verseny után kapsz egy jelentést a ló állapotáról, fejlődéséről. Ennek tükrében változtathatsz a szálláson, az edzőn, az ellátáson, vagy amiről úgy gondolod, hogy nem megfelelő, majd kezdődik az egész előlről.